همسر

همسر

همسر
همسر

همسر

همسر

مدت و شدت خونریزی بعد از پاره شدن پرده بکارت دختر باکره در شب زفاف

  با سلام
در صورت پاره شدن پرده بکارت دختر در اثر دخول آلت تناسلی مرد چه مقدار خونریزی ایجاد می شود؟
آیا آمدن خون خیلی کمی می تواند نشانه پاره شده پرده بکارت دختر باشد؟
آیا احتمال پاره شدن پرده بکارت در هنگام معاشقه بدون داخل شدن آلت تناسلی مرد وجود دارد؟
آیا ممکنه که در صورت فشار آلت تناسلی مرد به اندام جنسی زن پرده بکارت پاره شود؟
آیا پاره شده پرده بکارت دختر می تواند بدون درد و خونریزی باشد؟
آیا با مالیدن دست از روی شلوار بر روی آلت تناسلی دختر پرده بکارت دختر پاره می شود؟
آیا بر اثر یبوست و زور زدن پرده بکارت دختر پاره می شود؟
آیا با فشار آلت تناسلی مرد به طور مستقیم از روی شورت یا لباس زیر دختر بر روی آلت تناسلی دختر پرده بکارت دختر پاره می شود؟
آیا با پریدن از ارتفاع و دوچرخه سواری و ورزش پرده بکارت دختر پاره می شود؟
آیا هر نوع خونریزی از واژن بدون آمیزش جنسی دختر دلیل پارگی پرده بکارت دختر است؟
آیا پرده بکارت قبل بوسیله انگشت دست پاره می شود؟
آیا پرده بکارت همان واژن دختر است؟
آیا پرده بکارت دختر ایرانی و خارجی فرق دارد؟
باکره بودن چگونه تشخیص داده می شود؟
چطور درد پاره شدن بکارت را کم تر کنیم ؟
علائم پاره شدن بکارت دختر چیست؟
رنگ خون پاره شدن بکارت چگونه است؟
لطفا انواع پرده بکارت دختر را تصویر، عکس و شکل نمایش و توضیح دهید.
روش تشخیص آسان پرده بکارت، هایمن، سالم و پاره چیست؟
تشخیص باکره بودن دختر ایرانی از ظاهر چیست؟
روش پاره کردن بکارت، هایمن دختر بدون درد چگونه است؟
پاره شدن بکارت با انگشت ممکن است؟
فرق پرده بکارت با واژن دختر چیست؟


انواع رایج پرده بکارت (هایمن) عبارتند از:
الف) پرده بکارت حلقوی: در این نوع ، پرده بکارت به صورت حلقه ای دور ورودی واژن دختر را می پوشاند.
ب) پرده بکارت ارتجاعی: پرده بکارتی که به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع است و به هنگام ورود آلت تناسلی مرد به طور جزئی پاره می شود و معمولاً هیچ خونریزی ندارد.
ج) پرده بکارت تیغه ای: پرده بکارت تیغه ای یا دو سوراخی، پرده بکارتی است که یک تیغه ممتد در طول واژن دختر دارد.
د) پرده بکارت غربالی: پرده بکارت غربالی یا سوراخ سوراخ، پرده بکارتی است که به طور کامل در عرض مهبل دختر کشیده شده امّا سطح آن سوراخ سوراخ است.
ھ) پرده بکارت بسته: پرده بکارت بسته یا پرده بکارت بدون سوراخ، بکارتی است که تنها با خروج نوزاد پاره می شود. امّا به صورت خطوط نامنظم گوشتی پیرامون ورودی واژن زن باقی می ماند. در دخترانی که به سن بلوغ می رسند. در صورتی که دارای پرده بکارت بسته باشند، خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود و در نتیجه باعث بروز درد می شود. اینگونه افراد باید به پزشک مراجعه نمایند تا طی عمل جراحی و ایجاد برش در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود.

در طول نخستین مراحل رشد جنینی ، به طور کلی هیچ بخش ورودی به واژن وجود ندارد. لایه باریک بافتی که در این مرحله واژن را می پوشاند، قبل از تولد به طور ناقص تقسیم می شود، این لایه بعدها پرده بکارت را به وجود می آورد. در صورتیکه در مرحله قبل از تولد، تقسیم لایه به طور کامل صورت گیرد، موجب می شود بعضی زنان به طور مادرزاد، پرده بکارت نداشته باشند.
بعضی ها مادرزاد پرده بکارت ندارند، بعضی دیگر پرده بکارتشان بدون سوراخ است، درحالیکه برخی دیگر پرده های بسیار ضخیمی دارند که ممکن است برای پاره کردن آن، کمک پزشک مورد نیاز باشد تا از بروز درد در هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود، این شیوه را بریدن پرده می نامند. طی اولین دخول، پرده بکارت در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود، غالبا تا زمانی که زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.

اندام خود را چقدر می شناسیم؟
در مورد شکل یا رنگ اندام جنسی تان نگران نباشید. بعضی ها تیره اند، بعضی روشن، بعضی کوچکند، بعضی بزرگ. اما غیر عادی نیستند. در نظر داشته باشید که هیچ واژنی دقیقا شبیه آن دیگری نیست. اندازه و شکل آن از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است.


نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت :
رشته های عصبی در پرده کم هستند و به همین دلیل در صورت آرامش جسمی و روانی، پارگی آن معمولا بدون درد است. عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد انجام شود. بنابراین نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود. بهتر است در صورت خستگی در شب زفاف به یک معاشقه اکتفا شود.
زنان بهتر است قبل از نزدیکی، چه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت و به دلیل آگاهی از نوع پرده به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را درخواست کنند. زیرا در موارد نادری که پرده از نوع ضخیم است و احتیاج به عمل جراحی دارد.
در صورت تنگی دهانه واژن، بهتر است از کرم و ژلهای تسهیل کننده یا اسپری بی حس کننده استفاده کرد. البته یک پیش نوازی خوب و شیرین زن را تحریک و موجب خروج ترشحات از دهانه واژن موجب روان شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود و نیازی به ژل و ... وجود ندارد.
گاهی پرده بکارت با یک یا دو بار نزدیکی کاملا پاره نمی شود و هر دفعه قسمتی از آن پاره شده و کمی خونریزی می کند. بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن می تواند موجب حاملگی شود، زیرا اسپرماتوزوئید موجود در اسپرم می تواند از سوراخ پرده حرکت کرده و به طرف تخمک زن برود و حاملکی ایجاد شود. در این موارد زن با پرده سالم حامله می شود.
ورزشهایی مانند سوارکاری ، دو ، پرش ، شنا ، رقص ، باله ، هرگز باعث پاره شدن پرده دختر نمی شوند مگر اینکه وی طی حادثه ای و در هنگام بازی ، سقوط کرده و در همان زمان جسمی نوک تیز به پرده اصابت کند و موجب پارگی آن شود .

محل قرارگیری پرده بکارت
پرده بکارت یک چین غشایی نامنظم است که از اپیتلیوم شاخی تشکیل شده است درست در مدخل ورودی واژن قرار دارد و در واقع پرده بکارت به منزله درب ورودی واژن است. پرده بکارت در عمق واژن قرار نمی‌گیرد و در دهانه واژن قرار دارد و با باز نگه داشتن پاها و سایر قسمت‌های اندام ‌جنسی توسط معاینه کننده قابل مشاهده است.

معاینه پرده بکارت
خانمها به دلیل خصوصیات روانی مایل نیستند برای معاینه ی پرده بکارت خود به پزشک مراجعه کنند و این در بسیاری از موارد موجب افسردگی و ناراحتی های روحی در آنها می گردد.پرده ی بکارت به شکلی است که خود شخص به تنهایی قادر به معاینه نیست و در مواردی که ناشیانه این عمل انجام گیرد موجب صدمه زدن به پرده خواهد شد. توصیه می شود که برای معاینه ی پرده بکارت خود به ماما و پزشک زنان مراجعه نمایید.
 
آیافقط بایک بار مقاربت پرده بکارت ممکن است از بین برود؟
بله ، از آنجا که پرده بکارت دقیقا در مدخل ورودی واژن قرار دارد، معمولا طی اولین مقاربت از بین می رود، حتی اگر مقاربت بطور کامل انجام نشده باشد. بافت لبان، مَلبان و کِلبان، معمولاً تا قبل از سن بلوغ بسیار نازک و لطیف است. بنابراین طبیعی است هرگونه کشش یا انبساطی که به این بافت وارد شود، به احتمال زیاد موجب آن می‌شود که پرده بکارت را کش داده، آنرا نازک و نازکتر کند و یا اصلاً آنرا، آنهم در نقاطی از آن، پاره نماید.

چرا بعضی زنان در اولین ارتباط جنسی خونریزی ندارند و برخی دارند ؟
گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان ، در صورتیکه زن در هنگام سکس، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود و به این ترتیب در اولین ارتباط خونریزی نخواهد داشت. اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خونریزی و درد خواهد داشت.
بعضی مردها ادعا می کنند که می توانند در حین سکس تشخیص بدهند زن قبلا سکس داشته یا نه، چنین نیست. تنها چیزی که مردان می توانند حس کنند، مضطرب و نگران بودن زن است که به همین دلیل خودشان را منقبض کرده و دهانه واژن به نظر تنگ تر می آید. تنگ بودن دهانه واژن دلیل پاک بودن دختر و عدم وجود روابط جنسی قبلی نیست.
از آنجائیکه در نظر مردم پرده بکارت ، پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود، برخی مردها در هنگام سکس فشار زیادی به دهانه واژن آورده و موجب پارگی دهانه واژن، درد و خونریزی می شوند. در صورتیکه، اگر زن هنگام سکس آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.

پاره شدن پرده بکارت
پاره شدن پرده بکارت دختر با دخول رخ می دهد و ورزش و دوچرخه سواری و ... نقشی در پارگی پرده بکارت ندارد. پرده بکارت فقط در اثر ضربه مستقیم به آن یا مقاربت پارگی پیدا می کندو جز ضربه مستقیم هیچ مورد دیگری باعث پارگی پرده بکارت دختر آن نمی شود.
  
خون پرده بکارت چگونه است؟
معمولا پس از پارگی پرده بکارت خونریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می شود.لازم است این خون را از خون قاعدگی تمیز دهیم.خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است، لذا دیرتر لخته شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پرده بکارت سریعتر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است. لبه های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می شود.بعد از حدود یک هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می شوند.

اهمیت پرده بکارت
اهمیت پرده بکارت در وجود تکه ای غشا نیست بلکه نشانه پاکی دختر است و دخترانی که از پاکی رها و به گناه آلوده هستند و فقط به فکر حفظ پرده ای کوچک انطباق خود با یک فرهنگ غنی هستند لذت یک زندگی شیرین را از خود دریغ نموده اند لذتی که هرگز قادر به درک آن نیستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد